Click to this video!

هبه و سميرة قصة سحاق مثيره جدا

عمرى وقت بدايه قصتى مع سميره 20 سنه ونحن اصدقاء من الطفوله حيث اننا نسكن بجوار بعض وهى صديقتى المفضله وكانت دايما تمدح شكلى وجمالى ولما نتقابل اول ما تشوفنى تقول بزازك حلوه قوى ياهبه كنت اصرخ فيها وقولها ما تبطلى بقى الكلام ده تسكت لانى كنت اهددها وفى نفس الوقت كنت برتاح لكلامها بداخل نفسى وفى يوم مدت ايدها لشفايفى تتحسس عليها وتقول نفسى فى بوسه ضحكت وقلت هو انتى ولد قالت هو يقدر ولد ييجى …
جنبك وانا عايشه خفت منها واكتر ما وضعت ايدها على صدرى وهى بتقول بحبك قوى صرخت فيها بتعملى ايه يا مجنونه وضربتها على ايدها وقلت لو عملتى كده تانى حا اقول لماما خافت ولم تفعل كده تانى ولا تقول اى حاجه غير نظرات الشهوه فى عنيها لما تشوفنى وبس وفضلت كده اكتر من شهرين وبصراحه انا اشتقت لكلامها ولمسة ايدها وكان نفسى ما تسمعشى كلامى ولا تهديد وفى يوم كانت عندى فى اوضتى وكنت لابسه قمبص نوم وعليه روب مربوط من نصه بس كانت بزازى بتبان منه قالتلى وهى بتبص على بزازى ها اموت على بزازك دى قلت اشجعها علشان ما تخافش قلت حا تعملى بيهم ايه قالت نفسى ارضع فيهم للصبح انا جسمى ارتعش وعرقت وقلت مانتى عندك بزاز قالت لو عاوزه ترضعيهم هما ملكك وفكت البلوزه واخرجتهم انا شفتهم حسيت انى نزلت من تحت شلال من المياه وما عرفتش اقول حاجه قامت وقعدت جنبى وبدات بوسنى من شفايفى ورحنا فى بوسه شهوانيه اكتر من نص ساعه وهى تمص وتعض وتلحس شفابفى وايدها على بزازى وانا اغمى عليا ما فقتش الا وانا عريانه وهى عريانه ونايمه فوقى وترضع فى بزازى بجنون بعدتها عنى وقلت انتى مجنونه اخرجى بره لبست هدومها وخرجت وانا قعدت افكى ايه اللى هى عملته فيا ده وخاصمتها اسبوع بس انا كل ليله كنت افكر فيها واللى عملته ده وكنت اتمنى انه تيجى دلوقتى وتعمل تانى وفى كانت امها عندنا وقالت انهم حا يزورا اهلها بكره وحا يسيبوا سميره لوحدها ووصتنى ان ما سيهاش واونسها لحد ما ييجوا انا ماقدرتش اقولها انى مخصماها وقلت حاضر وقالت لماما خلى هبه اقعد مع سميره يومين ما تسبهاش لوحدها ماما صممت انى اروح اسميره بعد ما بقت لوحدها قلت ماشى وروحت لهبه وهى كانت مستنيانى لان امها قلت لها انا انا حا اجى واقعد معاها وادخلتنى وهى كانت لابس بيجامه وقعدت جنبى وقالت لى انتى لسه مخاصمانى قلت لا لقيتها شدتنى من ايدى وقالت قومى ادخلى اوضه النوم دى وغيرى هدومك وعاوزاكى تبقى عروسه علشان دخلتلى عليكى الليله انا كنت زى المخدره بصيت على السرير لقيت قمصان نوم اخترت واحد منهم اسود لبسته وكان مجسم وضيق وقصيرو كل جسمى باين وخاصه بزازى عاوزين يخرجوا منه انا انكسفت ما خرجتش وفضلت قاعده على السرير دخلت عليا اتجننت لما شافتنى حضتنتنى وتبوس فى شفايفى ومصت ريقى كله وهى تقول انتى مراتى انا انا اللى حا تجوزك ونيمتنى على السرير وتبوس فى خدودى واذنى ورقبتى وانا خلاص بقيت ملك ايديها واخرجت بزازى وقعدت تبوس وتلحس لحد ما وصلت للحلمه وقعدت ترضع وترضع اكتر من نص ساعه ونزلت بايدها على كسى وترضع وايدها على كسى انا بقيت اصرخ من الشهوه رفعت رجليا ووضعت كسها على كسى وحضتنى وترضع فى بزازى كانها شاب ينكينى كنت بنزل وهى تنزل ما غرقنا بعضنا من تحت قامت من فوقى ونامت جبنى وقعدت تبوس فى شفايفى وترضع من بزاى وتقول انتى من اللليله دى مراتى انا وبس ومسكت ايدى وحطيتهم على بزازها وتقول ايه مش عاوزه تلعبى فى بزاز جوزك قعدن العب فى بزازها والحلمه لقيتها نزلت على كسى بشفايفها انا صرخت وقعدت تلحس بلسانها قلت لها خلاص انا مش قادره وهى تلحس وتمص لحد ما نزلت كتير لقيت وجهها كله ميه شدتها ونمت فوقها واول مره اتكلم واقول بحبك قوى خلاص انا بقيت مراتك انتى وابوس فى شفايفها وامص لسانها وهى تمص لسانى لحد ما تعبنا ونمنا من التعب وصحيت الصبح لقيتها نايمه فوقى وتبص فى عنيا ولما صحيت قالت صباحبه امباركه يا عروسه حضنتها قلت لها ارضعينى قعدت ترضع بزازى وانا اتوحوح وطول اليوم واحنا عريانين وكل لحظه تيجى وترضع شويه من بزازى وقعدت فى حجرهاوحضنت طيزى بكسها وعملنا حاجات كتيره تانية…….. تحياتي

Related videos

انا و بناتي الثلاثه انا و بناتي الثلاثه 177 Likes
26769 Views
حكايتى مع سوسو واختها حكايتى مع سوسو واختها 155 Likes
27790 Views
نيك زوجة عمي أم طياز نيك زوجة عمي أم طياز 247 Likes
28175 Views
ناك اخته وانجبت منه طفله ناك اخته وانجبت منه طفله 238 Likes
22994 Views
الواد و أخته قصه شيقه و جامده جدا الواد و أخته قصه شيقه و جامده جدا 161 Likes
32965 Views
أنا-ومرات خالي أنا-ومرات خالي 193 Likes
44095 Views
النيك الحرام ولذة الأنتقام بين عمي وز النيك الحرام ولذة الأنتقام بين عمي وز 288 Likes
32207 Views
الام وابنها وبنتها قصه حقيقه محارم الام وابنها وبنتها قصه حقيقه محارم 282 Likes
38252 Views
عبير فتاة مراهقه-16-سنه عبير فتاة مراهقه-16-سنه 173 Likes
38167 Views
اقوى سكس مع مجنون زبه كبير جدا ناكني في اقوى سكس مع مجنون زبه كبير جدا ناكني في 137 Likes
38747 Views
الزوج الثري ومراته الشرموطة الزوج الثري ومراته الشرموطة 137 Likes
20156 Views
المعلمه هبه والنسوان الشراميط المعلمه هبه والنسوان الشراميط 155 Likes
22885 Views
قصص سكس بنات سحاقيات حكايه جيهان السحا قصص سكس بنات سحاقيات حكايه جيهان السحا 142 Likes
18718 Views
لما سكنت قدامي جاره جديده لما سكنت قدامي جاره جديده 139 Likes
24212 Views
قصه نيك دينا السوريه من أخوها هشام قصه نيك دينا السوريه من أخوها هشام 238 Likes
34421 Views
قصه حقيقيه الأخت خلت أخوها الصغير ينيك قصه حقيقيه الأخت خلت أخوها الصغير ينيك 260 Likes
48959 Views
صاحبتي ناكتني بالعافيه واتجوزتني صاحبتي ناكتني بالعافيه واتجوزتني 171 Likes
31254 Views
انيك عمتي المطلقة لما اعجبها زبي في قصة انيك عمتي المطلقة لما اعجبها زبي في قصة 178 Likes
27904 Views
الأم المتفهمة والخالة الشرموطه الأم المتفهمة والخالة الشرموطه 175 Likes
19204 Views
جارتي سلاح نووي واحلي نيكه وقمه في روما جارتي سلاح نووي واحلي نيكه وقمه في روما 127 Likes
16376 Views

Online porn video at mobile phone


سكس نيك صحبت مراته ومراته دخلتابن جزايري انيك امه واختهسكس فلاحه مصريه واحد اندونيسيافيديو سكس لشاب مصري ينيك امهقصص نيك طيز عربيجوزها مسافر عيطت علي ابن الجرانتحميل ومشاهدة نيك شرموطه مصريه جماعيﺻﻮﺭ ﺳﻜﺲ ﻃﻴﺰ ﻣﺤﺠﺒﺎﺕ ﺍﻟﺠﺰﺍﻳﺰقصص نيك بنات كركوكمقاطع سكس مؤخرهفيديو سكس اغتصاب دواعشمدام ليبي قحبةينيك مطلقات جسم ملبنسكس عربى شاب بينيك عمته ينيك خالته من طيزهافيدهات.سكس.يهودي.سمان.بطيزنيك.صديقتهمغربي ينيك مغربية احلى واروع مقاطع سكس اخوه ينيكها بطيزه لسع مو مفتوحا سحاقسكس طيز اونﻻينسكس حار لبنانسكس مطلقات مترجم عربيطيز ينكح طيزفيديو مجموعة شباب يغتصب محجبة سكس نار نتنيك تركي لسوريةسكس.افغانسكس عربىسحاقيات مصرياتنيك شيميل مترجمأخ ينيك أخته من فتحة طيزهابحث عن أفلام سكس عربي نيك من سوريا وتونس ومصربالفيديو سكس ونيك بقووووهسكس قحيبه محجبات عربيخليجي ينيك سعودية في طيزها ARABSONWEB braser.comسكس مع خالتهسكس مصرية وليبي وتوسيىسكس شباب زب كيريسينوسكس سوري اصغرنيك مغربيعراقي ينيك عراقيه في طيزهاقصص سکس محارم اختی وزوجه اخی عربیسكسي عراقي خرم طيزضيق فيديو خاصتمص زب ابن جارتهاقصص سكس مع بنت الأستاذةقصص سكس المعمله سناء 2سكس عربية الاول مره يخرج سريعلحس طيز عربيقصص نيك محارم مصريااروع رقص سكس شراميطنيك ملبنالغتصب في سكس اليمنتصور نفسها سكسسكس كويتي فيديوسكس يمني خليجي فيديواسكس.في.مراكشسكس خليجي يفتح زوجتهعراب سكس طيزسكس دكتور في غرفهفيديوسكس مصري ينيك زوجتهقصص.سكس.اردني.عماني.نيكسكس خليج منقبه تعشق القضيب الطويلشاب سعودي ينيك شرموطه يمنيهفلاح مصري ينيك شرموطهسكس عربي بنات الريفسكس باحي فيديه قصيرسكس افلام تركي نيكافلام نيك بنات الخليج ومصر واليمن ﻭﺳﻮﺭﻳﺎنيك فيديو زب طويلشاب مصري ينيك بنت ليبيةافلام سكسعربي فيديوأجمل الافلام سكسمصري وزوجة اخيه سكسنيك طيز مسربسكس نيك بحريني تصوير مخفيﺳﻜﺲ ﺗﺼﻔﺢسكس عنتيل البحيره عربي.فيديو سكس مصري 3 في محل الخدمه المتناكه سكس عربي افلام سكسسكس صحراوي متحركقصص سكس أم تستحم مع ابنهاhttp://1smiger.ru/%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%83%D9%88%D9%8A%D8%AA%D9%8A-%D9%8A%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%B9-%D8%A3%D9%85%D9%87/سكس عربي .ينيك جارتةافلام سكس هندي افلام سكس هندي افلام سكس نيك افلام سكس نيكطيز خليجي مدورسكس خليجيسكس جزئرىلاجئ سوري يمارس الجنس مع فتاة مثيرةسالب سكسسكس نيك قطريات تصويرخفيسكس فديو شرطي يمنيفيديو اماراتي ينيك عراقية سخنةقصص لمحارم بتنتاكسكس نيك قطريات تصويرخفيسكس مغربي راءعطالب سوري سكسأكبر مؤخرا سكسي ﺳﻜﺲ ﻫﺒﻪ ﻣﻦ ﺍﻟﻴﻤﻦ